2025 markerer et tydelig taktskifte for Mivanor

Med flere nye ansettelser på plass og en ny daglig leder ved roret, rigger Mivanor seg til for videre vekst. Det blir nå kjent at Tor Erik Moan tar over lederrollen i selskapet, mens gründer og tidligere daglige leder Robert Tarasz går over i en rendyrket fagrolle.
– Mivanor er et spennende selskap i vekst. Det å få være med å utvikle det er en unik mulighet, sier Tor Erik.
Han har tidligere hatt lederroller i selskapene Xylem og Halliburton, og har bred erfaring innen vann og avløp. Nå vil han bruke tiden fremover til å bli kjent med både teamet vårt, og kundene.
– Vi må få teknologien og fagfeltet vårt tydeligere ut i markedet, og sette vannrensing høyere på dagsorden. Mange vet ikke hvor viktig dette faktisk er, sier han.
Fortsetter i ny rolle
Robert har ledet Mivanor siden oppstarten for ti år siden. Han blir nå fagsjef med ansvar for videreutvikling av selskapets løsninger.
– Jeg ser frem til å bruke mer tid på det faglige. Teknologien og løsningene vi har utviklet fortjener enda mer oppmerksomhet, og nå får jeg muligheten til å dykke enda dypere inn i det, sier Robert.
Han trekker frem Tor Eriks kompetanse og tillitsbaserte lederstil som verdifull for selskapet fremover.
– Tor Erik bringer inn ny energi og erfaring fra større organisasjoner, samtidig som han er en god match til kulturen vi har bygget opp.
Fra ingeniør til salgsleder
Anders Are går fra en stilling som salgs- og prosjekteringsingeniør, inn i rollen som salgsleder etter mange år i selskapet.
Han gleder seg til å videreutvikle salgsarbeidet sammen med resten av teamet:
– Vi har mange gode løsninger, og jeg tror det ligger et stort potensial i å synliggjøre verdien av dem for flere kunder, sier Anders.
Han understreker at kombinasjonen av ny ledelse og sterk faglig forankring gir Mivanor et godt utgangspunkt for videre vekst.
Fokus på kultur og kvalitet
Tor Erik legger stor vekt på å bygge videre på selskapets verdier og lagånd, samtidig som Mivanor skal være en drivkraft for bærekraftige og kostnadseffektive løsninger.
– Vi skal bygge noe som varer. Det handler om samarbeid, kvalitet og utvikling, både internt og sammen med kundene våre, avslutter han.